L’Ajuntament de Sitges inicia les primeres passes per definir el futur Punt de Servei d’Entitats i Voluntariat. L’objectiu és que el nou servei pugui esdevenir un punt de trobada entre entitats, ciutadania i administració, i alhora donar assessorament, formació, recursos i cooperació al teixit associatiu.

La regidoria de Participació Ciutadana ha posat en marxa un procés de treball per recollir les necessitats actuals de les entitats a través de dos canals de participació: dues sessions de reflexió online els dies 1 i 4 de març a les 18.30 h i, també, una enquesta telemàtica. Les dues sessions deliberatives virtuals duraran una hora i mitja i estaran obertes a les entitats per recopilar les seves propostes.

 

Per participar en les sessions de treball cal inscriure’s prèviament a través del correu electrònic participacio@sitges.cati fins al 24 de febrer on cal informar del nom de l’entitat i la data de la sessió a la que es vol participar. Un cop tancades les inscripcions, les persones participants rebran l’enllaç d’accés a la plataforma virtual de participació.

En paral·lel, la regidoria de Participació Ciutadana ha activat un qüestionari anònim adreçat a les entitats que es pot respondre fins al 12 de març, i que ajudarà a prioritzar els aspectes que hagi de tenir en compte el futur Punt de Servei d’Entitats i Voluntariat.

Les aportacions recollides fruit d’aquest procés participatiu serviran de base per a la definició del futur servei adreçat a les Entitats i al Voluntariat que es preveu desplegar de forma progressiva.